Archiwum 10 listopada 2014


lis 10 2014 Mroczna strona Hondy Civic Type R w nowym...
Komentarze: 0

Internecie zadebiutował nowy, interaktywny film reklamowy, który demaskuje „drugą twarz” modelu Civic, zapowiadając debiut rynkowy odmiany Type R, planowany na przyszły rok. Honda słynie z doskonałych rozwiązań technicznych, nowatorskich pomysłów i niezawodności. W najnowszej kampanii ujawnia się jednak inne oblicze marki, ukształtowane przez sportowe dziedzictwo i dążenie do wprowadzania innowacji.
W roku 2015 Honda wprowadzi na rynek nowego Civica Type R - najbardziej ekstremalny model ze słynnym, czerwonym logotypem „H” na masce, który w doskonały sposób ukaże drapieżny charakter japońskiej firmy. Jak sugeruje krótki film, Type R jest nieokiełznanym alter ego rodzinnego Civica hatchback - dobrze znanego i cenionego przez klientów Hondy.
Film pod tytułem „Heist” ma na celu uwypuklenie „dwóch twarzy” Hondy, umieszczając fanów w samym centrum emocjonującej, dwupłaszczyznowej narracji. Obserwujemy dwa równoległe zdarzenia - jedno ma miejsce w dzień, a drugie w nocy. Scena odbywająca się w ciągu dnia przedstawia ojca, który odbiera córkę ze szkoły swoim białą Hondą Civic hatchback i wiezie ją na przyjęcie niespodziankę. Z kolei w scenie nocnej ujawnia się „druga twarz” ojca - policjanta w cywilu, który imponującą, czerwoną Hondą Civic Type R wiezie grupę złodziei wprost w policyjną zasadzkę. Obie historie - mimo że tak różne - doskonale się uzupełniają,.
Film „Heist” rozpoczyna się od sceny z Hondą Civic przedstawioną w ciągu dnia, a do interakcji zachęcają pojawiające się napisy. Od tego momentu widz ma możliwość przełączania się pomiędzy dwiema historiami poprzez naciśnięcie klawisza „R” na klawiaturze. Efekt jest oszałamiający - słyszymy dźwięk odzwierciedlający wrażenia, jakie towarzyszą aktywowaniu trybu „Race” w nowej Hondzie Civic Type R, gdy kierowca użyje przycisku „R”.
Klawisz „R” na klawiaturze pozwala widzom wcielić się w rolę reżysera, aby w dowolnym momencie przełączać się pomiędzy dwoma opowiadaniami. Dzięki odpowiedniej oprawie dźwiękowej i idealnie dopasowanym scenom, widz może odkryć „drugą twarz” Hondy.
Film „Heist” pojawił się w serwisie YouTube 30 października tego roku, rozpoczynając tym samym europejską kampanię promocyjną, która będzie realizowana również w roku 2015. Film można zobaczyć pod adresem:
Dla fanów wyścigów WTCC, prawdziwą gratką jest fakt, że epizodyczną rolę w filmie zagrał Gabriele Tarquini, utytułowany kierowca Hondy. Łatwo go jednak przegapić! Gabriele został dobrze ukryty, aby zachęcić widzów do odwiedzenia portali społecznościowych.
Martin Moll, dyrektor marketingu Honda Motor Europe powiedział: Ta kampania jest dla nas bardzo ważna. Honda Civic Type R jest jednym z czterech nowych modeli, które wprowadzimy w 2015 roku i ma za zadanie przyczynić się do umocnienia pozytywnego wizerunku marki. Nasze produkty słynną z innowacyjnych rozwiązań technicznych, a nasz przekaz dodatkowo umocni ten aspekt. Nie znamy innej firmy tworzącej tak emocjonujące interakcje z widzami, które potęgują charakter produktu.
Film „Heist” wyreżyserował Daniel Wolfe, który stworzył wiele uznanych przez krytyków reklam i wideoklipów, a także doceniony na festiwalu w Cannes film „Catch Me Daddy”. Muzykę napisał Bobby Krlic z The Haxan Cloak.
Daniel Wolfe, reżyser z Somesuch powiedział: Podoba mi się ten pomysł. Jeden przycisk – „R” - to takie proste. Widz sam ustala cięcia i skacze pomiędzy historiami. Bardzo przyjemnie wspominam pracę na planie i tworzenie dwóch przeplatających się opowiadań. Miałem okazję pracować z takimi osobami, jak Jean-Philippe Ricci, Slimane Dazi i Mourad Frarema. Nagrywaliśmy na taśmie 35 mm z Robbie Ryanem. Stworzyliśmy dwa światy Hondy i je ze sobą zderzyliśmy. Honda słynie ze wspaniałych reklam, a ja cieszę się, że mogłem współpracować ze Scottem Dungate, Lou Hake i zespołem Wiedena.
Scott Dungate, dyrektor kreatywny z Wieden+Kennedy London, powiedział: Piękno tego pomysłu tkwi w jego prostocie. Wciśnięcie klawisza „R” pozwala widzowi sterować filmem i przełączać się pomiędzy dwoma opowiadaniami. Zmiana ze spokojnej sceny rozgrywającej się w ciągu dnia na pełną emocji akcję dziejącą się nocą, daje dużo satysfakcji. To tak, jakby wejść w tryb „Race” i wcisnąć do oporu pedał gazu. Ogarnia cię wtedy poczucie mocy i ekscytacji. Mamy nadzieję, że dzięki temu filmowi odbiorcy przekonają się, że Honda ma dwie twarze.

kuchmistrzprzedmiescia : :